Vakar matytą ,,mano sesers globėjas'' taip pat galėčiau pridėti prie geriausių. Liūdna istorija apie vėžiu sergančią merginą, dėl sesers besiaukojančią seserį ( o gal tiksliau mama ją aukoja), tėvus, pakirstus nelaimės ir sergančiosios brolį, kuris dėl sesers ligos nustojo mokytis ir gyventi beprasmį gyvenimą..
Ši istorija negali palikti abejingų, nes vėžys gali pasirodyti bet kam ir bet kada..sukrėtė ši istorija..labai tikroviškai suvaidinta..kai kur netgi buvo juokas pro ašaras..
Geriausias filmas
Sukūrė
Evoliucija
, Vas 08 2009 12:25
Temoje atsakymų: 82
#41
Parašyta 03 spalio 2009 - 14:45
#42
Parašyta 03 spalio 2009 - 15:50
Stay
Filmas kuris reikalauja daug mąstymo...Jame viskas taip painu ir ne aišku..Maniau pabaigoje viskas paaiškės,bet pabaiga dar didesnę nežinią sukėlė..
Filmas kuris reikalauja daug mąstymo...Jame viskas taip painu ir ne aišku..Maniau pabaigoje viskas paaiškės,bet pabaiga dar didesnę nežinią sukėlė..
"Man nerūpi ar tu juodaodis, baltaodis, heteroseksualas, biseksualas, gėjus, lesbietė, lieknas, storas, aukštas, žemas, turtingas ar vargšas, jei tu būsi malonus man, aš būsiu malonus tau. Šitaip paprastai."
- Eminemas -
- Eminemas -
#43
Parašyta 04 spalio 2009 - 14:10
Pastaruoju metu teko matyti daug gerų filmų - kaupiau, kaupiau, o jau kai pažiūrėjau, tai ir emocijų, ir įspūdžių, ir peno pamąstymams radau daug
Taigi, geriausiųjų sąrašą pildau:
- ,,Septynios sielos". Viskas patiko. Ypatingai siužetas, patik istorijos mintis. Pagrindinio herojaus pasirinkimas. Liūdna, įdomi, nenuspėjama (bent jau man buvo) pabaiga.
- ,,Vien@tvė tinkle". Vien todėl, kad tai yra viena geriausiųjų knygos ekranizacijų, kurias kada nors mačiau ir šiaip patiko.
- Skrydis virš gegutės lizdo. Turėjau jau jį tikrai ilgai, tačiau vis nebuvo didelio užsidegimo žiūrėti. Nežinau ar tai gerai, ar ne, bet pasižiūrėjau tik dabar. Verta buvo. Nežinau kuo ypatingai patiko. Gal viskuo..?
Taigi, geriausiųjų sąrašą pildau:
- ,,Septynios sielos". Viskas patiko. Ypatingai siužetas, patik istorijos mintis. Pagrindinio herojaus pasirinkimas. Liūdna, įdomi, nenuspėjama (bent jau man buvo) pabaiga.
- ,,Vien@tvė tinkle". Vien todėl, kad tai yra viena geriausiųjų knygos ekranizacijų, kurias kada nors mačiau ir šiaip patiko.
- Skrydis virš gegutės lizdo. Turėjau jau jį tikrai ilgai, tačiau vis nebuvo didelio užsidegimo žiūrėti. Nežinau ar tai gerai, ar ne, bet pasižiūrėjau tik dabar. Verta buvo. Nežinau kuo ypatingai patiko. Gal viskuo..?
Skristi.
Padangę skrosti.
Kristi.
Ant tavo skruosto
Padangę skrosti.
Kristi.
Ant tavo skruosto
#46
Parašyta 18 spalio 2009 - 17:12
As good as it gets, dedication, Leon the professional , Forrest Gump , American Beauty, Seven, The Pianist, City Lights (1931), Sin City, The Green Mile , Gladiator, Kill Bil visos dalys, visi pixar filmai, Ed Wood, little children. Va cia tokie geriausi kuriuos prisiminiau.
#47
Parašyta 19 spalio 2009 - 16:08
requiem for a dream - tikrai labai geras ir gan žiaurus, verčiantis susimąstyti filmas.
#49
Parašyta 20 spalio 2009 - 18:15
per atostogas reiks dar kartą pažiūrėti kad dar geriau įsižiūrėčiau.. bet jau pabaiga...nelinkiu to niekam..
#51
Parašyta 11 sausio 2010 - 16:47
25th hour. Patiko viskuo. O pagrindinio veikėjo monologas prie veidrodžio irgi įsiminė, galbūt dėl to, kad ir pačiai taip kartais norisi padaryt. Jei žiūrėsit, suprasit apie ką aš. O iš lengvesnių filmų galėčiau įvardint Vicky Cristina Barcelona. Lengvas ir atpalaiduojantis su vyno, meilės ir Ispanijos priekoniu.
#54
Parašyta 12 sausio 2010 - 23:48
requiem for a dream - tikrai labai geras ir gan žiaurus, verčiantis susimąstyti filmas.
Kažkaip norisi pritarti. Žiūrėjau nesenai.Ir po jo vaikščiojau lyg apdujus.Matyt čia ir buvo tas 'verčia susimąstyti'.Taip sakant, įlindo giliai į pasąmonę. Aktoriai, ypač ta mama, kone tobulai parinkti.Ir jos istorija..uh. Filmas atspindintis realybę: tragiškos istorijos, likimai, pabaiga.Ir nufilmuotas gan įdomiai.Reziume - kiek užmatau, vien pagyrimai .
Bet labiau mane sužavėjo kitas to paties režisieriaus filmas - "The Fountain". Kol kas vienintelis filmas, kurį žiūrint per kūną šitaip dažnai šiurpuliukai bėginėjo.Tie vaizdai, muzika..nekalbant jau apie esmę..tikrų tikriausiai - nenusakoma žodžiais. Nuostabus filmas.
#56
Parašyta 15 sausio 2010 - 20:31
...
''Klass.''...
Šita ir aš mačiau Sukrėtė mane ;(
Mano klasiokė šita filmą pažiūrėjo ir naktį sapnavo, kad nušovė savo netikrą brolį
#57
Parašyta 15 sausio 2010 - 21:39
...
''Klass.''...
Šita ir aš mačiau Sukrėtė mane ;(
Mano klasiokė šita filmą pažiūrėjo ir naktį sapnavo, kad nušovė savo netikrą brolį
Eina suprast, kad ne kaip sutaria jai šis filmas tave sukrėtė tai pažiūrėk '' Žalioji mile'''
Nemažai laiko turės praeitis kol atsigausi.
Kai kada gyvenimas žiaurus, bet žmonės žiauresni
#58
Parašyta 15 sausio 2010 - 21:43
Man asmeniškai labai patiko filmas "S1MONA", kuriame pasakojama apie neegzistuojančia moterį, kurį yra sukurta kompiuteriu, ji tampa garsi aktorė bei dainininkę, pagaliau pasiekiama kulminacija, jos gerbėjai nori ją pamatyti gyvai, bet jos taip ir neparodo, nes ji kaip žinoma nėra tikras žmogus, ji panaikinama, bet filmo pabaigoje ji ir vėl atgaivinama.
Knyga - tai visas mano pasaulis.
#59
Parašyta 16 sausio 2010 - 15:31
requiem for a dream - tikrai labai geras ir gan žiaurus, verčiantis susimąstyti filmas.
Kažkaip norisi pritarti. Žiūrėjau nesenai.Ir po jo vaikščiojau lyg apdujus.Matyt čia ir buvo tas 'verčia susimąstyti'.Taip sakant, įlindo giliai į pasąmonę. Aktoriai, ypač ta mama, kone tobulai parinkti.Ir jos istorija..uh. Filmas atspindintis realybę: tragiškos istorijos, likimai, pabaiga.Ir nufilmuotas gan įdomiai.Reziume - kiek užmatau, vien pagyrimai .
Bet labiau mane sužavėjo kitas to paties režisieriaus filmas - "The Fountain". Kol kas vienintelis filmas, kurį žiūrint per kūną šitaip dažnai šiurpuliukai bėginėjo.Tie vaizdai, muzika..nekalbant jau apie esmę..tikrų tikriausiai - nenusakoma žodžiais. Nuostabus filmas.
Taip, tikrai Aronofsky labai geras režisierius, paskutinis jo matytas filmas buvo ,,Imtynininkas" na ne toks geras kaip ,,Requiem for a dream" ar "The Fountain", bet vis vien nieko, gal todėl, kad atrodo, kad šis režisierius nieko prasto net ir negali sukurti
#60
Parašyta 27 sausio 2010 - 19:21
diev, aš tai daug filmų galiu pavadinti geriausiais. nežinau, gal neatsirenku, bet man tai nė motais. : ) pavardysiu kelis: 'Klasė', 'Vienas Namuose', "Vienas Namuose 2: Pasiklydęs Niujorke', "Negarbingi Šunsnukiai', 'Užsispyrėlės Sutramdymas', "Krikštatėvis', 'Vienui Vieni', 'Skubėk Mylėti', 'Broliai', 'Van Helsingas', 'Pirmoji eskadrilė', 'Piko valanda 1,2,3' , 'Patriotas', "Žmogus su geležine kauke', 'Simarono žirgas', 'Marokas', 'Princas ir aš'.......
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0