Išsirinkite mėgstamiausias penkias knygas ir praneškite apie jas kitiems nariams ;]
Knygų Top 5
Sukūrė
Vėjo_Nublokšta
, Spa 31 2009 18:09
Temoje atsakymų: 27
#2
Parašyta 31 spalio 2009 - 19:06
1. 'Juodųjų Kalnų Ola' (šiaip man visos knygos patiko iš serijos 'Didžiosios Lokės Sūnūs', bet šioje labiausiai atvaizduojamas nuostabus Harkos charakteris).
2. 'Iš Gelmių. Kelrodis gyvenimo prasmės beieškantiems' (Labiausiai sužavėjusi psichologinė knygelė).
3. 'Paslaptinga Sala' (Genialiausias Ž. Verno romanas - visa tai, ką vieni, plikomis rankomis, vienišoje saloje, tris metus kūrė žmonės - visa tai buvo sunaikinta ugnikalnio. Tikrai jaudinantis romanas!).
4. 'Stepių Vilkas' (Na, tikrai nebloga knyga, 'kaip būti savimi' gidas).
5. 'Sveikas, liūdesy' (Pabaigoje buvo sunku išsiskirti su šia knyga, nors visas romanas ir ne ypač įdomus).
2. 'Iš Gelmių. Kelrodis gyvenimo prasmės beieškantiems' (Labiausiai sužavėjusi psichologinė knygelė).
3. 'Paslaptinga Sala' (Genialiausias Ž. Verno romanas - visa tai, ką vieni, plikomis rankomis, vienišoje saloje, tris metus kūrė žmonės - visa tai buvo sunaikinta ugnikalnio. Tikrai jaudinantis romanas!).
4. 'Stepių Vilkas' (Na, tikrai nebloga knyga, 'kaip būti savimi' gidas).
5. 'Sveikas, liūdesy' (Pabaigoje buvo sunku išsiskirti su šia knyga, nors visas romanas ir ne ypač įdomus).
#3
Parašyta 01 lapkričio 2009 - 11:04
Sunku penkias išsirinkt, nes tiek daug skaitau..Bet pamėginsiu:
1. Suada ,,Sudeginta gyva'' ( nerealiai įdomi tikra istorija apie tai, kokios žiaurios tradicijos gyvuoja mažyčiame kaimelyje ir kad visada galima pradėti gyvenimą iš naujo..)
2.Kevin Brooks ,,lukas'' (apie žmonių tamsumą..)
3.Viktoras Hugo ,,Paryžiaus katedra'' (tikrai puiki istorija..)
4.Joanne Harris ,,Džentelmenai ir žaidėjai'' (apie keršto skonį..)
5. Stephenie Meyer ,,saulėlydis'' (žinau, kad daug kam atrodo tai -tik mada. bet man ši knyga tikrai padarė didelį įspūdį, kadangi vampyrai man visada patiko.be to, prieš kokius metus ir svajojau, kad būtų parašyta tokio turinio knyga. (Pasirodo, tokio turinio knygų yra gan nemažai.. )
1. Suada ,,Sudeginta gyva'' ( nerealiai įdomi tikra istorija apie tai, kokios žiaurios tradicijos gyvuoja mažyčiame kaimelyje ir kad visada galima pradėti gyvenimą iš naujo..)
2.Kevin Brooks ,,lukas'' (apie žmonių tamsumą..)
3.Viktoras Hugo ,,Paryžiaus katedra'' (tikrai puiki istorija..)
4.Joanne Harris ,,Džentelmenai ir žaidėjai'' (apie keršto skonį..)
5. Stephenie Meyer ,,saulėlydis'' (žinau, kad daug kam atrodo tai -tik mada. bet man ši knyga tikrai padarė didelį įspūdį, kadangi vampyrai man visada patiko.be to, prieš kokius metus ir svajojau, kad būtų parašyta tokio turinio knyga. (Pasirodo, tokio turinio knygų yra gan nemažai.. )
#4
Parašyta 16 gruodžio 2009 - 21:16
1. Stano "Kiek kainuoja ilgesys ?" ( ji tiesiog mane užburė meilės jausmui)
2. Dan Brown "Da Vinčio kodas" ( mane sužavėjo paslaptingumu, Prancūzijos vaizdu aprašymais ir keistais simboliais)
3.Deivydas Pelzeris "Vaikas be vardo" ( aš tiesiog pergyvenau su herojais, "verkiau" skaitydama šią knygą)
4. Philipa Gregory "Karalienės sesuo" ( negalėjau atsitraukti, kur tik ėjau, ten ir skaitydavau, taip buvau įsitraukusi į senovinį gyvenimą,"gaudžiau" visas negandas, skriaudas, keršto ir meilę, ko tik nebuvo aš visuomet "gyvenau", tikiuosi, skaityti ir antrą kartą)
5. Mario Puzo "Paskutinis Donas" ( tai antroji knyga po "Krikštatėvio", ji dvelkia mafijos dvasia )
2. Dan Brown "Da Vinčio kodas" ( mane sužavėjo paslaptingumu, Prancūzijos vaizdu aprašymais ir keistais simboliais)
3.Deivydas Pelzeris "Vaikas be vardo" ( aš tiesiog pergyvenau su herojais, "verkiau" skaitydama šią knygą)
4. Philipa Gregory "Karalienės sesuo" ( negalėjau atsitraukti, kur tik ėjau, ten ir skaitydavau, taip buvau įsitraukusi į senovinį gyvenimą,"gaudžiau" visas negandas, skriaudas, keršto ir meilę, ko tik nebuvo aš visuomet "gyvenau", tikiuosi, skaityti ir antrą kartą)
5. Mario Puzo "Paskutinis Donas" ( tai antroji knyga po "Krikštatėvio", ji dvelkia mafijos dvasia )
Knyga - tai visas mano pasaulis.
#5
Parašyta 20 gruodžio 2009 - 23:39
1.,,Meistras ir Margarita'' M.Bulgakovas
2. ,,Demianas" H.Hesse
3.A.Camus ,,Svetimas''
4.F.Dostojevkis ,,Idiotas''
5.,,Juodasis obeliskas'' E.M.Remarkas
p.s.knygugrauzike- lietuvių k. kabutės rašomos ,, " , anglų k. ' '.Nepainiokite.
2. ,,Demianas" H.Hesse
3.A.Camus ,,Svetimas''
4.F.Dostojevkis ,,Idiotas''
5.,,Juodasis obeliskas'' E.M.Remarkas
p.s.knygugrauzike- lietuvių k. kabutės rašomos ,, " , anglų k. ' '.Nepainiokite.
Stavroginas jeigu tiki, kad netiki, tai netiki, kad tiki.O jeigu netiki, kad netiki, tai jis netiki.
#8
Parašyta 31 gruodžio 2009 - 18:32
1. Luidžis Malerba, Toninas Gvera "Tūkstantųjų metų istorijos"
2. Per Olov Enquist "Asmens gydytojo viešnagė"
3. Džordžas Orvelas "Gyvulių ūkis"
4. Gintaras Beresnevičius "Baltų religinės reformos"
5. Mika Waltari "Sinuhė egiptietis"
2. Per Olov Enquist "Asmens gydytojo viešnagė"
3. Džordžas Orvelas "Gyvulių ūkis"
4. Gintaras Beresnevičius "Baltų religinės reformos"
5. Mika Waltari "Sinuhė egiptietis"
Nemokamos SMS zinutes http://www.smsdykai.lt
#16
Parašyta 30 balandžio 2010 - 12:50
Greit keičiasi tie topai, bet šiuo metu man geriausios penkios:
-H.Hesse" Stepių vilkas"
-Dž.Keruakas "Kelyje"
-F.Dostojevskis "Pažeminti ir nuskriaustieji"
-E.Hemingvėjus "Kam skambina varpai"
-H.Hesse "Narcizas ir Auksaburnis"
-H.Hesse" Stepių vilkas"
-Dž.Keruakas "Kelyje"
-F.Dostojevskis "Pažeminti ir nuskriaustieji"
-E.Hemingvėjus "Kam skambina varpai"
-H.Hesse "Narcizas ir Auksaburnis"
Mes patys sprendžiame, kada mums skauda.
[Per Petterson]
[Per Petterson]
#17
Parašyta 24 liepos 2010 - 01:35
1. Mergina su perlo auskaru
2. Čiauškutė
3. Vėjo šešėlis
4. Džentelmenai ir žaidėjai
5. Geišos išpažintis
2. Čiauškutė
3. Vėjo šešėlis
4. Džentelmenai ir žaidėjai
5. Geišos išpažintis
#19
Parašyta 24 liepos 2010 - 09:23
Konkretų ir jau ilgalaikį turiu tik mėgstamiausių ketvertuką:
1. "Don Kichotas" - nenusibostanti, geniali knyga.
2. "Vargdieniai".
3. "Broliai Karamazovai".
4. "Stiklo karoliukų žaidimas".
O su penkta vieta jau sudėtingiau... Ją dalinasi kelios knygos: "Meistras ir Margarita", "Svetimas", "Pilis", "Guliverio kelionės", "Idiotas", "Velnio eliksyras" ir niekaip negaliu išskirti... Bet čia jau gautųsi visas dešimtukas.
1. "Don Kichotas" - nenusibostanti, geniali knyga.
2. "Vargdieniai".
3. "Broliai Karamazovai".
4. "Stiklo karoliukų žaidimas".
O su penkta vieta jau sudėtingiau... Ją dalinasi kelios knygos: "Meistras ir Margarita", "Svetimas", "Pilis", "Guliverio kelionės", "Idiotas", "Velnio eliksyras" ir niekaip negaliu išskirti... Bet čia jau gautųsi visas dešimtukas.
#20
Parašyta 25 liepos 2010 - 15:49
1.J.R.R Tolkien - visos knygos
2.J.K Rowling - Haris Poteris
3.Christopher Paolini - visos knygos
4.Rick Riordan - Persis Dzeksonas ir olimpo dievai zaibo vagis
5.penktos negaliu issirinkti is siu knygu:Roderick Gordon ir Brian Hilliams tuneliu,gilybiu,laisvo kritimo.Philip Pullman trilogijos jo tamsiosios jegos.Jonathan Straud Bartimejaus tririlogijos.
2.J.K Rowling - Haris Poteris
3.Christopher Paolini - visos knygos
4.Rick Riordan - Persis Dzeksonas ir olimpo dievai zaibo vagis
5.penktos negaliu issirinkti is siu knygu:Roderick Gordon ir Brian Hilliams tuneliu,gilybiu,laisvo kritimo.Philip Pullman trilogijos jo tamsiosios jegos.Jonathan Straud Bartimejaus tririlogijos.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0