Geriausias filmas
#68
Parašyta 19 gegužės 2010 - 00:02
1. ,,Paskutinis imperatorius"
2. ,,Paskutinis haremas"
3. ,,Klajoklis"
4. ,,Imperatorius ir žudikas"
5. ,,Oneginas"
6. ,,Nekaltybės amžius"
7. ,,Molė Flanders"
8. ,,Tuštybės mugė"
9. ,,Džeinė Eir" 1996 m.
10. ,,Aš - robotas"
11. ,,Dirbtinis intelektas"
12. ,,Keista Bendžemino Batono istorija"
13. ,,Hercogienė"
14. ,,Gyvenimas yra gražus"
15. ,,Nuoga Macha"
16. ,,Troja"
17. ,,Dangaus karalystė"
18. ,,Gladiatorius"
19. ,,Qua Vadis"
20. ,,Karavadžas"
21. ,,Popiežė Joana"
22. Mumija I, II, III"
23. Kodas lobiai I, II"
24. ,,Daktaras Živago"
25. ,,Šlovė ir prietarai"
26. ,,Atpirkimas"
ir panašiai....
#69
Parašyta 19 gegužės 2010 - 14:57
O tu kai sukrovei čia visus...Nežinau, gal aš be reikalo prisikabinau, bet man rodos, galėjai vieną ar kelis išskirt, apibūdint juos, o ne šitaip..(think)
[Per Petterson]
#70
Parašyta 19 gegužės 2010 - 15:37
am...Teodorai, čia buvo tema "geriausias filmas", o ne "geri filmai".Tai yra būdvardžio aukčiausiasis laipsnis, kai iš daugelio gerų išskiriamas -iausias.
O tu kai sukrovei čia visus...Nežinau, gal aš be reikalo prisikabinau, bet man rodos, galėjai vieną ar kelis išskirt, apibūdint juos, o ne šitaip..(think)
Tai jie visi, kurie buvo išvardinti man yra geriausi, ką aš padarysiu, jeigu negaliu išskirti kuris iš visų geriausių yra geriausias, nu, argi nebūna taip tau? Šiaip as supratau tema viską...
#71
Parašyta 11 liepos 2010 - 21:08
"ERASERHEAD" - D.Lynch'o šedevras, beje, (jei neklystu), pirmas jo pilnametražis filmas, kurio vėliau taip ir nesugebėjo perspjauti. Filmas siurrealistiškas, keistas, šiurpus, primenantys košmarą. Žiūrėjau jau 6 kartus ir žiūrėsiu dar. Pirmą kartą pamačius įspūdis buvo itin stiprus ir vėliau labai gailėjausi, kad jį žiūrėjau dieną, mat šis filmas absoliučiai naktinis.
"STALKER" - užburiantis, magiškas filmas. Neįsivaizduoju, koks neišmanėlis pažiūrėjęs stalkerį, galėtų paprieštarauti tam, kad A.Tarkovskis buvo tikras kino genijus, kūręs tikrus meno kūrinius. Ir tai nepriklauso nuo to, ar filmas patiko ar ne. Filmas genialus vien vizualine puse, kas jau akivaizdu.
"AGUIRRE: THE WRATH OF GOD" - filmas, po kurio įsimylėjau Klaus Kinski :$ . Žavėjo tiek garso takelis, tiek vizualinė pusė, tiek siužetas (Kinskio veikėjo beprotybės vedama fiktyviojo Eldorado paieška).
#72
Parašyta 11 liepos 2010 - 21:56
"STALKER" - užburiantis, magiškas filmas. Neįsivaizduoju, koks neišmanėlis pažiūrėjęs stalkerį, galėtų paprieštarauti tam, kad A.Tarkovskis buvo tikras kino genijus, kūręs tikrus meno kūrinius. Ir tai nepriklauso nuo to, ar filmas patiko ar ne. Filmas genialus vien vizualine puse, kas jau akivaizdu.
Absoliučiai Jums pritariu. Sužadint norą dar kartelį juo pasidžiaugti ir akimis pamyluoti.
#73
Parašyta 12 liepos 2010 - 11:17
Mano TOP5-tuke, taip pat yra šitas filmas. Labai patiko. Gal žodžis "labai" ir kiek silpnokas."Stay" - psichologinė drama. Filmas, kur tikrai bus apie ką pagalvoti ir pasieškoti atsakymų.
Bet jei kalbėt apie saujelę geresnių matytų filmų:
"Psycho" - siaubo filmų klasika. Mėgstamiausias, subtiliausias siaubo filmas kokį esu matęs (o matęs siaubo filmų tikrai daug). Aišku kalbu apie 1960m. versiją, nes naujas pastatymas šio filmo tikrai nevykęs.
Cenerentolos, minėtas "Stay".
"Requiem for a Dream" - stiprus ir mano mėgstamos tematikos filmas. Susipynusios istorijos. Buvo vietų, kai nerišliai veiksmo eigos atrodo, bet visumoj, pamatęs filmą trečią ar ketvirtą kartą supratau, kad jis tikrai visiškai mano skonio.
Apie "Drugio efektą" nebekalbėsiu. Tikriausiai nėra čia tokio, kuris būtų nematęs šio filmo.
Taip pat aišku "Eyes Wide Shut" - apie kurį jau kalbėjau anoje temoje.
Gal dar ir "Bonė ir Klaidas" įdėčiau į šį sarašą.
Dar yra eilė filmų, kurie mano asmenybę paglostė, bet siūlyt prie nuostabiausių filmų gal ir nedrįstu, nes meninės vertės ar labai daug peno apmąstymams jie nesukelia manau:
"Greitkelis", "Brėmeno muzikantai", "Riešutų duona", "Tadas Blinda". "Šnabždėsys", "Kruvinos skėrdynės Teksase", "Pjūklas" (visos dalys), "Lemtingas posūkis", "Hit and run", "Edeno ežeras", "Pranormal activity" ir pan.
Dar apie mano mėgstamiausios grupės Pink Floyd albumą "The Wall" (Siena) sukurtas filmas, tokiu pat pavadinimu. Na čia savaime suprantama, tikriausiai patiks tik fanams arba šiaip jų muzikai prijaučiantiems.
#74
Parašyta 12 liepos 2010 - 20:50
neturiu vienareiksmiskai geriausio filmo, galbut tokio dar nemaciau, bet megstamiausias - Woody Allen The Purple Rose of Cairo. Idejiskai labiau nei del ispildymo. Tarantino Reservoir Dogs, broliu Coen The Big Lebowski & Fargo - uz meile kinui, uz duokles ikvepejams, uz idejas, sklanduma, stereotipu nesivaikyma. Hitchock Rear Window - ir popkulturos ribozenklis mano gyvenime, ir siaip grazus, gerai sudeliotas filmas. Billy Wilder Sunset Blvd., nes jo deka pirmakart supratau, kad ~*senas*~ kinas nebutinai snobams - sis baisiai pagaulus ir kerta per smegenis; prie tu paciu, tik kur kas jaunesni: Michael Mann Heat & Christopher Nolan Memento [nes _sitaip_ reikia kalti kriminalus]; senosios holivudines screwball komedijos, ypac milijona kartu matyta Hawkes'o His Girl Friday; Ridley Scott Blade Runner; nors issipleciau, bet kazko nepamenu, nepaminejau Jarmuscho, Scorseses ir Coppolos [nes pas juos visko *tiek daug*], o kur dar plejada ne visai rimtu, bet mintinai ismoktu Matricu, Pusryciu klubu, Bleidu ir Masinistu.
#75
Parašyta 12 liepos 2010 - 21:12
Beje, iš Hitchcock'o dar būtina pamatyti "Vertigo", kuris, mano nuomone, yra geriausias šio režisieriaus darbas.
#78
Parašyta 13 liepos 2010 - 11:57
o man, deja, visiskai ne. Galbut paziurejau ne laiku, nes suvokiu, kodel jis geras, kodel liaupsinamas, kodel pats Hitchcock ji mego, taciau manes neveikia nors tu ka [gal veikia ir tai, kad ryskiai perlenkta lazda su liaupsem]. Reikes darkart perziureti.
Iš Hitchcock'o patį pirmą pažiūrėjau būtent "Vertigo" ir, laimei, prieš žiūrėdama visiškai nieko nežinojau apie tą filmą ir išvis turėjau susiformavusi keistą nuomonę, kad šis režisierius man visiškai nepatiks (būtent dėl liaupsių į jo kūrybą). O buvo priešingai. Po to dar žiūrėjau daug jo filmų, bet "Vertigo" vis tiek išliko pirmoje vietoje. Tiesa, pamačius "The Birds" nuomonė kiek susvyravo.
Galų gale Hitchcock'as man buvo labai malonus atradimas, visi jo filmai man susižiūrėjo lengvai ir maloniai.
#80
Parašyta 04 rugpjūčio 2011 - 08:20
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0